Ambasada RP w Londynie ogłasza nabór na stanowisko:
REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH.
Miejsce pracy: Londyn, Wielka Brytania
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę (na lokalnych warunkach)
Wynagrodzenie (na okresie próbnym): £30,000 rocznie (brutto)
______________________________________________________________________________________________________
Zakres zadań wykonywanych przez pracownika na stanowisku pracy:
- Uczestniczenie w komisjach oraz sporządzanie dokumentacji związanych z udzielaniem zamówień publicznych w kompetencjach Wydziału Administracyjnego;
- Sporządzanie korespondencji i sprawozdań w zakresie spraw wyszczególnionych w pkt. 1;
- Prowadzenie spraw związanych z majątkiem Placówki, w tym prowadzenie i uaktualnianie rejestrów środków trwałych;
- Nadzorowanie spraw związanych z utrzymaniem zasobu budynków i lokali, planowaniem przeglądów oraz remontów przygotowywanie umów z wykonawcami;
- Tworzenie i analiza zestawień dot. funkcjonowania budynków i mieszkań oraz nadzór nad prawidłową realizacją zadań;
- Współpraca z agencjami nieruchomości w zakresie pozyskiwania oraz eksploatacji lokali niewchodzących w skład zasobu placówki;
- Współpraca z pracownikami Wydziału Administracyjnego, z Referatem Księgowości w zakresie rozliczeń i tworzenia dokumentacji;
- Prowadzenie wykazu spraw pilnych i terminowych;
- Przygotowywanie projektów standardowych pism oraz notatek służbowych;
______________________________________________________________________________________________________
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne:
- Obywatelstwo polskie;
- Wykształcenie wyższe lub średnie;
- Biegła znajomość języka polskiego oraz angielskiego;
- Status osoby osiedlonej w Zjednoczonym Królestwie (settled lub pre-settled status);
- Doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obszarze zarządzania nieruchomościami i/lub na stanowisku administracyjnym
- Wiedza z zakresu administracji publicznej;
- Bardzo dobra umiejętność obsługi biurowych programów komputerowych (MS Office, Ms Outlook);
- Wysoka kultura osobista i kompetencje społeczne;
- Stała dbałość o wizerunek własny, stosowanie się do zasad dress code urzędu;
- Umiejętność pracy pod presją czasu i dyspozycyjność w sytuacjach nadzwyczajnych;
- Zaangażowanie, sumienność oraz rzetelność przy wykonywaniu obowiązków;
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy w instytucji publicznej lub międzynarodowej;
- Doświadczenie w zakresie pracy administracyjno-biurowej;
- Znajomość zasad rachunkowości;
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
______________________________________________________________________________________________________
Wymagane dokumenty:
- CV (w języku polskim lub angielskim);
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania poniżej);
- Referencje (opcjonalnie).
Ogłaszający zastrzega sobie prawo do anulowania rekrutacji bez podania przyczyny, informując kandydatów o decyzji i niszcząc nadesłane dokumenty.
Dokumenty należy przesłać do dnia 30 listopada 2025 roku na adres mailowy (decyduje data wpływu oferty do urzędu: Londyn.administracja@msz.gov.pl z dopiskiem: nabór na stanowisko referenta ds. administracyjnych - 2025.
Uprzejmie informujemy, że zgłoszenia niekompletne nie będą rozpatrywane.
Oferty otrzymane po ww. terminie nie będą brane pod uwagę.
Dodatkowe informacje:
- w aplikacji należy wskazać aktualny numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej;
- dokumenty załączone do aplikacji nie będą zwracane;
- ogłaszający zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.

Ambasady GOV
05.11.2025 / 00:06