Wybierz kontynent

Oferta pracy w Ambasadzie RP w Luksemburgu

Fot. Ambasady GOV

Umowa na prawie luksemburskim, pełen etat (40 godzin tygodniowo).

Adres i miejsce wykonywania obowiązków służbowych:  Ambasada RP w Luksemburgu, 24 rue Guillaume Schneider, L-2522 Luksemburg       

                   

Główny zakres obowiązków na stanowisku:

  1. kompleksowa obsługa sekretariatu placówki: zapewnianie prawidłowego obiegu korespondencji w formie papierowej i elektronicznej, przedkładanie dokumentów do podpisu, obsługa połączeń telefonicznych, zarządzanie kalendarzem, umawianie spotkań, itp.
  2. obsługa spraw związanych w wykonywaniem obowiązków przez kierownika placówki i kierownika referatu ds. politycznych i ekonomicznych
  3. prowadzenie i aktualizacja baz danych
  4. kompleksowa organizacja spotkań, narad, wydarzeń itp. 
  5. udział w wydarzeniach z zakresu dyplomacji publicznej i kulturalnej: m.in. udział w pracach koncepcyjnych, przygotowanie i wysyłanie zaproszeń, kontakt z organizacjami i instytucjami partnerskimi, itp.
  6. redagowanie pism, dokonywanie tłumaczeń
  7. inne zadania, w zależności od potrzeb placówki.  

 

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie
  2. wykształcenie wyższe
  3. znajomość języka polskiego i francuskiego na poziomie C1 (biegłość językowa)
  4. poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą „poufne” lub w przypadku jego braku zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  5. znajomość pakietu MS Office
  6. dobra organizacja czasu pracy i umiejętność szybkiego uczenia się
  7. umiejętność prowadzenia korespondencji biurowej/urzędowej w języku polskim i francuskim
  8. umiejętność pracy w zespole, dojrzałość oraz wysoka kultura osobista. 

Mile widziana znajomość j. angielskiego lub  j. niemieckiego przynajmniej na poziomie B2.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV i list motywacyjny sporządzone w języku polskim
  2. kwestionariusz osobowy MSZ wg załączonego wzoru sporządzony w języku polskim
  3. oświadczenie kandydata o:
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • niekaralności
  • wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu (jeśli dotyczy)
  1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  2. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego
  3. kopia dokumentów potwierdzających posiadanie stosownego doświadczenia (jeśli dotyczy)
  4. kopia dokumentów potwierdzających znajomość języków obcych (jeśli dotyczy).

 

Termin składania aplikacji:

Dokumenty proszę nadsyłać wyłącznie pocztą elektroniczną na adres luksemburg.amb.sekretariat@msz.gov.pl  do 15 listopada 2025 r.

Oferty otrzymane po ww. terminie nie będą brane pod uwagę.

 

Dodatkowe informacje:

  • dokumenty powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata
  • w aplikacji należy wskazać aktualny numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej
  • dokumenty załączone do aplikacji nie będą zwracane.

 

Ogłaszający zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami w celu zaproszenia na sprawdzenie umiejętności z wybranych zagadnień oraz rozmowę kwalifikacyjną.

W stosunku do wybranych kandydatów Ogłaszający zastrzega sobie prawo do złożenia propozycji zatrudnienia na innym stanowisku niż wskazane w ogłoszeniu.

Ogłaszający zastrzega sobie prawo do anulowania rekrutacji bez podania przyczyny.

 

 

Ambasady GOV Redaktor

© PowiemPolsce.pl

Dziedzictwo Wolności - Polacy na świecie

Miejsca Polaków na świecie

Zapisz się do newslettera

Jesteś tutaj