
Tradycyjnie już przygotowane przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, polskie stoisko narodowe cieszyło się dużym zainteresowaniem. Odwiedzający mieli okazję zapoznać się z ofertą polskich firm oraz skosztować polskich produktów spożywczych. Liczne wyroby mleczarskie, mięsne, rybne czy słodycze dystrybuowane były podczas specjalnie zaaranżowanych pokazów kulinarnych.
Wydarzeniu towarzyszyły prowadzone równolegle 9. Targi Beauty & Wellness Expo, gdzie pod egidą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego po raz pierwszy zaprezentowano polski pawilon. Wystawcy z regionu Dolnego Śląska przedstawili innowacyjne kosmetyki, w tym m.in. kremy z esencją kawiorową czy naturalne olejki eteryczne. Udział w targach był częścią projektu "Going Global", którego celem jest umożliwienie dolnośląskim przedsiębiorcom nawiązywania kontaktów biznesowych w różnych częściach świata. Wartość kontraktów podpisanych przez polskich przedsiębiorców wyniosła ponad 6 milionów złotych. Ogółem w obu wydarzeniach wzięło udział ponad 20 firm z Polski.