
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie zapewnienie wsparcia administracyjnego oraz obsługa interesantów w sprawach konsularnych. Do obowiązków referenta będzie należeć w szczególności:
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków konsularnych, w tym paszportowych, obywatelskich i dotyczących stanu cywilnego,
- przygotowywanie dokumentów oraz prowadzenie korespondencji urzędowej,
- udzielanie informacji i wyjaśnień interesantom w zakresie świadczonych usług konsularnych,
- kontakt z obywatelami polskimi i instytucjami lokalnymi w sprawach konsularnych,
- wsparcie w organizacji dyżurów konsularnych,
- pomoc w działaniach skierowanych do środowisk polonijnych w Argentynie.
Wymagania:
- biegła znajomość języka hiszpańskiego w mowie i piśmie,
- bardzo dobra znajomość języka polskiego (minimum poziom B2),
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Outlook, Word i Excel,
- wysokie umiejętności organizacyjne, dokładność i skrupulatność,
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz gotowość do pracy z klientem,
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy administracyjnej, biurowej lub związanej z obsługą klienta,
- w przypadku braku obywatelstwa argentyńskiego – uregulowany status pobytowy oraz prawo do legalnego wykonywania pracy zarobkowej na terytorium Argentyny.
Oferujemy zatrudnienie w stabilnym, międzynarodowym środowisku pracy opartym na wzajemnym szacunku i współpracy. Umowa zawierana jest na podstawie lokalnego kontraktu z konkurencyjnymi warunkami zatrudnienia, zarówno pod względem wynagrodzenia, jak i czasu pracy. Przewidywana data rozpoczęcia pracy: wrzesień/październik 2025 r.
Zgłoszenia, zawierające list motywacyjny, CV oraz podpisane oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z klauzulą poniżej), należy przesłać drogą elektroniczną na adres administracion.buenosaires@msz.gov.pl z dopiskiem w tytule wiadomości: „Wakat – referent ds. obsługi konsularnej”.
Wymagana klauzula zgody:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Oświadczenie musi zawierać imię i nazwisko kandydata, numer oraz serię dokumentu tożsamości oraz podpis.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa w poniedziałek 11 sierpnia 2025 r.
Proces rekrutacji będzie przebiegał w trzech etapach w terminie od 13 sierpnia do 5 września 2025 r.:
- analiza zgłoszeń,
- testy pisemne i ocena ustna zakwalifikowanych kandydatów,
- rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi osobami.
Do rozpatrzenia będą brane kopie dyplomów, świadectw i listów polecających.
Ambasada RP w Buenos Aires zapewnia równe szanse wszystkim kandydatom. Aplikacje będą rozpatrywane niezależnie od wieku, płci, pochodzenia, przekonań politycznych, religijnych, światopoglądowych czy orientacji seksualnej.