
Tegoroczne targi zgromadziły ponad 3200 wystawców z 40 krajów oraz blisko 514 600 odwiedzających, w tym agentów, dystrybutorów i hurtowników z branży.
Polski pawilon narodowy przygotowany przez Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju, zebrał pięć polskich firm kosmetycznych: Celther (LEK-AM Sp. z o.o.), Clarena (Poplawska Group Spółka Jawna), HiSkin Sp. z o.o., NOU (ASCO Cosmetics Sp. z o.o.), Tenex Sp. z o.o. Firmy zaprezentowały bogatą i różnorodną ofertę eksportową kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy, ciała, włosów oraz perfum.
Polskie produkty cieszyły się dużym zainteresowaniem odwiedzających i przyciągnęły wielu przedstawicieli lokalnego biznesu, importerów i dystrybutorów, zainteresowanych potencjalną współpracą handlową z Polską.
Oprócz pawilonu narodowego na targach obecne było również stoisko dystrybutora dwóch polskich marek, tj.: Vellie (Saraya Poland Sp. z o.o.) oraz Yolyn (Tenex Sp. z o.o.), których kosmetyki są już dostępne na rynku chińskim.