
Fot. Ambasady GOV
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- niekaralność,
- biegła znajomość w mowie i piśmie języka polskiego i angielskiego,
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy.
Wymagania dodatkowe:
- pożądana znajomość drugiego języka obcego (preferowany język chiński),
- doświadczenie w pracy biurowej,
- referencje.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o niekaralności,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- ew. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
► Osoby zainteresowane powinny przesłać dokumentację drogą elektroniczną na adres sekretariatu: szanghaj.kg.sekretariat@msz.gov.pl w terminie do 16 maja 2025 r.
► Planowane objęcie stanowiska: czerwiec 2025 r.
Uwaga !
Kandydaci wstępnie zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub drogą mailową o terminie kolejnego etapu procesu rekrutacyjnego.