
Konferencja „Polska Przedsiębiorczość – Turystyka 2025” stworzyła przestrzeń do wymiany doświadczeń, nawiązywania partnerstw biznesowych oraz poszukiwania nowych możliwości rozwoju w branży turystycznej. Wśród uczestników znaleźli się przedstawiciele różnych sektorów: hotelarze, operatorzy agroturystyki, gospodarze wynajmu krótkoterminowego, właściciele pensjonatów typu B&B, touroperatorzy, pracownicy biur podróży oraz specjaliści z gastronomii.
W programie wydarzenia znalazły się wystąpienia ekspertów:
- Ambasador Ryszard Schnepf podzielił się refleksjami na temat przedsiębiorczości i udzielił praktycznych wskazówek polskim przedsiębiorcom działającym za granicą;
- Konsul Bartosz Skwarczyński omówił Rządowy Program dla Polonii i Polaków za Granicą, zwracając uwagę na wsparcie dla przedsiębiorców oraz konsularne aspekty turystyki;
- Prof. Beata Pawłowska (Uniwersytet Łódzki) przedstawiła psychologię percepcji w turystyce, wskazując, jak zrozumieć potrzeby turystów;
- Giorgio Petrollo omówił wpływ marketingu cyfrowego na współczesną turystykę;
- Daniele Morosetti poruszył kwestie zarządzania ryzykiem i roli ubezpieczeń w biznesie turystycznym;
- Barbara Minczewa - Dyrektor Polskiej Organizacji Turystycznej w Rzymie, zaprezentowała Strategię Rozwoju Turystyki Polski do 2030 roku;
- Edy Palazzi i Flavio Cera z Regionu Lacjum omówili plany rozwoju turystyki w regionie na lata 2023–2027 oraz współpracę polsko-włoską.
Niezwykle inspirującym elementem konferencji były historie sukcesu polskich przedsiębiorców we Włoszech. Barbara Kamińska, Aleksandra Carollo, Anna Bąbol oraz Wiesław Ślizewski opowiedzieli o swoich drogach do sukcesu, dzieląc się cennymi lekcjami i motywując uczestników.
Wydarzenie podkreśliło rosnącą rolę kobiet w turystyce oraz stworzyło doskonałą okazję do networkingu i budowania relacji biznesowych. Organizatorzy dziękują wszystkim uczestnikom, prelegentom i partnerom za wkład w sukces konferencji.
Fot. Jan Rzepka/Videopyja.com