
Fot. Ambasady GOV
Główne zadania:
- prowadzenie samochodów służbowych będących w posiadaniu placówki;
- bieżąca współpraca z pracownikiem portierni i sekretarką ambasadora w zakresie koordynacji zleceń wyjazdowych;
- utrzymywanie samochodów w czystości, sprawności technicznej oraz stałej gotowości eksploatacyjnej;
- drobne naprawy pojazdów polegające m.in. na wymianie zużytych elementów, żarówek, płynu do spryskiwaczy etc.;
- pilnowanie terminów przeglądów, napraw pojazdów służbowych, wymiany opon oraz zgłaszanie samochodów do okresowych przeglądów czy napraw;
- nadzór nad prawidłową eksploatacją samochodów ;
- prowadzenie ewidencji przejazdów samochodami służbowymi w formie kart drogowych ;
- obowiązek wyjazdów służbowych poza 8 - godzinnym dniem pracy i w dni wolne od pracy;
- realizacja drobnych zakupów oraz uczestniczenie w wysyłaniu i odbiorze korespondencji pocztowej
- drobne prace naprawcze w budynku ambasady: wymiana żarówek, wywiercenie dziury w ścianie etc.
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
- posiadanie prawa jazdy
- znajomość języka rumuńskiego pozwalająca na swobodną komunikację;
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację;
- mile widziane doświadczenie w sektorze publicznym;
- odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań , inicjatywa, uczciwość;
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność nadawania priorytetów zadaniom do wykonania;
- gotowość do wykonania wstępnych badań lekarskich dopuszczających do pracy.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia;
- umowę zawartą na prawie rumuńskim
- określone godziny pracy;
- pracę w sympatycznym zespole
- miejsce pracy: Bukareszt
Oczekiwany termin rozpoczęcia zatrudnienia: 1 maj 2025 r. CV wraz z listem motywacyjnym oraz dodatkowymi dokumentami (kopiami) potwierdzającymi kwalifikacje kandydata prosimy przesyłać na adres e-mail: bukareszt.waf@msz.gov.pl.
Termin nadesłania aplikacji: 07.03.2025 r.