
Fot. Ambasady GOV
Konsulat Generalny RP w Vancouver ogłasza nabór na zastępstwo.
Tytuł/stanowisko: Pracownik ds. obsługi konsularnej i sekretariatu;
Wymagane wykształcenie: Średnie/wyższe;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony (zastępstwo);
Planowana data objęcia stanowiska: 01.08.2025 r.;
Oferty wraz z dokumentami należy składać do dnia: 01.04.2025 r.
Miejsce wykonywania obowiązków służbowych: Konsulat Generalny RP w Vancouver,
1600-1177 W Hastings Street, Vancouver BC V6E 2K3
Zakres obowiązków na stanowisku pracy:
- Organizacja pracy sekretariatu,
- Sporządzanie pism w j. polskim i angielskim,
- Rejestracja i prowadzenie korespondencji urzędu,
- Obsługa telefoniczna oraz mailowa interesantów urzędu,
- Wykonywanie tłumaczeń,
- Organizacja i obsługa wydarzeń organizowanych przez Konsulat,
- Wykonywanie innych czynności związanych z funkcjonowaniem urzędu.
Wymagania niezbędne:
- Znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1 (biegłość językowa);
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), oraz obsługa urządzeń biurowych takich jak drukarka, skanera czy fax;
- Wykształcenie średnie lub wyższe;
- Obywatelstwo polskie;
- Niekaralność;
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
- Rzetelność i terminowość.
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny w języku polskim;
- Kwestionariusz osobowy;
- Kopia dyplomu potwierdzającego posiadanie wymaganego wykształcenia;
- Oświadczenie kandydata o:
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Osoby zainteresowane ww. ofertą proszone są o przesłanie/dostarczenie swojego CV:
- e-mail: vancouver.info@msz.gov.pl
W tytule e-mail proszę wpisać: Rekrutacja na stanowisko ds. konsularnych i obsługi sekretariatu. - pocztą na adres urzędu:
Konsulat Generalny RP w Vancouver
1600-1177 W Hastings Street,
Vancouver BC V6E 2K3
Dopisek: Rekrutacja na stanowisko ds. konsularnych i obsługi sekretariatu. - osobiście w godzinach pracy Konsulatu Generalnego RP w Vancouver,
w dni robocze w godzinach 9.00 – 16.00.
Dokumenty powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z adnotacją „Rekrutacja na stanowisko ds. konsularnych i obsługi sekretariatu”.
Dodatkowe informacje:
- Dokumenty powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata;
- W aplikacji należy wskazać aktualny numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej;
- Dokumenty załączone do aplikacji nie będą zwracane;
- Konsulat zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną;
- Liczy się data wpływu dokumentów;
- Oferty, które wpłyną do urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesyłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego – za termin uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do urzędu.
Zapraszamy!