Wybierz kontynent

Nabór na stanowisko ds. konsularnych i obsługi sekretariatu (na zastępstwo)

Fot. Ambasady GOV

Konsulat Generalny RP w Vancouver ogłasza nabór na zastępstwo.

Tytuł/stanowisko: Pracownik ds. obsługi konsularnej i sekretariatu;

Wymagane wykształcenie: Średnie/wyższe;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony (zastępstwo);

Planowana data objęcia stanowiska: 01.08.2025 r.;

Oferty wraz z dokumentami należy składać do dnia: 01.04.2025 r.

Miejsce wykonywania obowiązków służbowych: Konsulat Generalny RP w Vancouver,
1600-1177 W Hastings Street, Vancouver BC V6E 2K3

Zakres obowiązków na stanowisku pracy:

  • Organizacja pracy sekretariatu,
  • Sporządzanie pism w j. polskim i angielskim,
  • Rejestracja i prowadzenie korespondencji urzędu,
  • Obsługa telefoniczna oraz mailowa interesantów urzędu,
  • Wykonywanie tłumaczeń,
  • Organizacja i obsługa wydarzeń organizowanych przez Konsulat,
  • Wykonywanie innych czynności związanych z funkcjonowaniem urzędu.

Wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1 (biegłość językowa);
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), oraz obsługa urządzeń biurowych takich jak drukarka, skanera czy fax;
  • Wykształcenie średnie lub wyższe;
  • Obywatelstwo polskie;
  • Niekaralność;
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
  • Rzetelność i terminowość.

Wymagane dokumenty:

  • CV i list motywacyjny w języku polskim;
  • Kwestionariusz osobowy;
  • Kopia dyplomu potwierdzającego posiadanie wymaganego wykształcenia;
  • Oświadczenie kandydata o:
  1. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  2. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  4. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Osoby zainteresowane ww. ofertą proszone są o przesłanie/dostarczenie swojego CV:

  • e-mail: vancouver.info@msz.gov.pl
    W tytule e-mail proszę wpisać: Rekrutacja na stanowisko ds. konsularnych i obsługi sekretariatu.
  • pocztą na adres urzędu:
    Konsulat Generalny RP w Vancouver
    1600-1177 W Hastings Street,
    Vancouver BC V6E 2K3
    Dopisek: Rekrutacja na stanowisko ds. konsularnych i obsługi sekretariatu.
  • osobiście w godzinach pracy Konsulatu Generalnego RP w Vancouver,
    w dni robocze w godzinach 9.00 – 16.00.
    Dokumenty powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z adnotacją „Rekrutacja na stanowisko ds. konsularnych i obsługi sekretariatu”.

Dodatkowe informacje:

  • Dokumenty powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata;
  • W aplikacji należy wskazać aktualny numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej;
  • Dokumenty załączone do aplikacji nie będą zwracane;
  • Konsulat zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną;
  • Liczy się data wpływu dokumentów;
  • Oferty, które wpłyną do urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesyłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego – za termin uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do urzędu.  

Zapraszamy!

Ambasady GOV Redaktor

© PowiemPolsce.pl

Dziedzictwo Wolności - Polacy na świecie

Miejsca Polaków na świecie

Zapisz się do newslettera

Jesteś tutaj