Już 10 października w Warszawie, podczas wydarzenia biznesowego BCC FOR THE FUTURE Liderzy Jutra, Business Centre Club wyróżni najbardziej innowacyjnych polskich przedsiębiorców nagrodą im. Marka Goliszewskiego. Do 10 września trwa nabór do tegorocznej edycji konkursu Wizjoner Polskiej Gospodarki.

QINGDAO, Chiny, 29 sierpnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa globalna marka produkująca urządzenia AGD i elektronikę użytkową, ogłosiła dzisiaj, że zostanie partnerem regionalnym Realu Madryt w Hiszpanii, Afryce i na Bliskim Wschodzie.
Klub Real Madryt i spółka Hisense ogłosili zawarcie umowy współpracy, w ramach której producent urządzeń AGD i elektroniki użytkowej zostanie oficjalnym sponsorem Realu Madryt na kolejne trzy lata. Ceremonia podpisania umowy odbyła się w sali posiedzeń Ciudad Real Madrid, z udziałem Emilia Butragueño, dyrektora Realu Madryt ds. relacji instytucjonalnych, oraz Jerry’ego Liu, wiceprezesa Hisense International.
Aby uczcić zawarcie umowy, Hisense i Real Madryt wspólnie wprowadzą na rynek limitowaną edycję telewizorów stucalowych, które oferują niespotykaną jakość obrazu i immersyjny dźwięk, aby kibice z całego świata mogli doświadczyć lepszej jakości odbioru.
Hisense
Hisense jest czołową międzynarodową marką urządzeń domowych i elektroniki użytkowej oraz oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie w rankingu Omdia pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów 100-calowych zarówno w 2023 r., jak i w I kw. 2024 r. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w przeszło 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.
Real Madryt
Real Madrid C.F. jest klubem sportowym z ponad 122-letnią historią. Klub zdobył najwięcej Pucharów Europy zarówno w piłce nożnej (15), jak i w koszykówce (11), i otrzymał od FIFA nagrodę dla najlepszego klubu XX wieku. Real Madryt ma miliony fanów na całym świecie i przeszło 583 milionów obserwujących w mediach społecznościowych, co czyni go najsilniejszą marką footballową na świecie w rankingu Brand Finance oraz najwięcej zarabiającym klubem piłkarskim na świecie w sezonie 22/23 (klasyfikacja Football Money League Deloitte). Więcej informacji na temat klubu Real Madryt można znaleźć na stronie www.realmadrid.com, najczęściej odwiedzanej stronie klubu piłkarskiego przez siódmy rok z rzędu.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2491334/image.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2491530/2.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire