Wybierz kontynent

Oferta pracy w Konsulacie Generalnym RP w Toronto (1)

Fot. Ambasady GOV

Konsulat Generalny RP w Toronto

Poszukuje kandydata na stanowisko

 

REFERENT DS. PRAWNYCH I POMOCY KONSULARNEJ

 

Wymiar etatu:                                  1

Liczba stanowisk:                            1

Wymiar czasu pracy:                      40 godzin tygodniowo

 

Adres i miejsce wykonywania    Referat ds. Prawnych i Pomocy Konsularnej

obowiązków służbowych:            Konsulat Generalny RP w Toronto

2603 Lake Shore Blvd. West

Toronto, Ontario

M8V 1G5

Główny zakres obowiązków na stanowisku:

  1. Przyjmowanie i opracowywanie wniosków o stwierdzenie posiadania, przywrócenie, nadanie lub zrzeczenie się obywatelstwa polskiego oraz doręczanie decyzji w niniejszych sprawach
  2. Przygotowywanie korespondencji dot. uzupełnienia dokumentacji, w sprawach z zakresu obywatelstwa polskiego,
  3. Prowadzenie korespondencji z urzędami i instytucjami krajowymi oraz polskimi urzędami konsularnymi w sprawach z zakresu obywatelstwa polskiego,
  4. Udzielanie bieżącej informacji telefonicznej oraz pisemnej w języku polskim i angielskim w sprawach konsularnych z zakresu problematyki referatu,
  5. prowadzenie korespondencji oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wydobycia dokumentów z urzędów kanadyjskich,

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie;
  2. Wykształcenie średnie;
  3. Znajomość języka polskiego i angielskiego przynajmniej na poziomie C1 (biegłość językowa);
  4. Poświadczenie bezpieczeństwa upoważaniającego do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą „poufne” lub w przypadku jego braku zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu;
  5. Biegła obsługa komputera;
  6. Dobra organizacja czasu pracy;
  7. Umiejętność prowadzenia korespondencji biurowej/urzędowej w języku polskim i angielskim;
  8. Systematyczność, dokładność oraz umiejętność pracy w zespole;
  9. Dojrzałość oraz wysoka kultura osobista.   

Wymagania dodatkowe, będące atutem: 

  1. Doświadczenie zawodowe w pracy biurowej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV i list motywacyjny sporządzone w języku angielskim;
  2. Kwestionariusz aplikacyjny wg wzoru sporządzonego w języku polskim;
  3. Oświadczenie kandydata o:
  1. Wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  2. Niekaralności;
  3. Wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu (jeśli dotyczy);
  1. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  2. Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego;
  3. Kopia dokumentów potwierdzających posiadanie stosownego doświadczenia (jeśli dotyczy);
  4. Kopia dokumentów potwierdzających znajomość języków obcych (jeśli dotyczy).

Termin składania aplikacji:

Dokumenty można składać korespondencyjnie na adres konsulatu lub na adres e-mail toronto.info@msz.gov.pl do dnia 24 lipca 2023 r.

Decyduje data wpływu dokumentów do Konsulatu Generalnego RP w Toronto.

Oferty otrzymane po ww. terminie nie będą brane pod uwagę.

Adres urzędu:

Konsulat Generalny RP w Toronto

2603 Lake Shore Blvd. West

Toronto, Ontario

M8V 1G5

Dopisek na kopercie:

Aplikacja na stanowisko referenta ds. prawnych i pomocy konsularnej.

Dodatkowe informacje:

  • dokumenty powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata;
  • w aplikacji należy wskazać aktualny numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej;
  • dokumenty załączone do aplikacji nie będą zwracane;
  • Konsulat zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.   

Ambasady GOV Redaktor

© PowiemPolsce.pl

Dziedzictwo Wolności - Polacy na świecie

Miejsca Polaków na świecie

Zapisz się do newslettera

Jesteś tutaj