Wybierz kontynent

Oferta pracy w Konsulacie Generalnym RP w Toronto

Fot. Ambasady GOV

Konsulat Generalny RP w Toronto

Poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko

 

REFERENT DS. OBSŁUGI KONSULARNEJ

 

Wymiar etatu:                                  1

Liczba stanowisk:                            1

Wymiar czasu pracy:                     40 godzin tygodniowo

 

Adres i miejsce wykonywania    Referat ds. obsługi konsularnej

obowiązków służbowych:            Konsulat Generalny RP w Toronto

       2603 Lake Shore Blvd. West

                   Toronto, Ontario

       M8V 1G5

 

Główny zakres obowiązków na stanowisku:

 

  • obsługa klienta w sprawach paszportowo-wizowych
  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • wymiar czasu pracy - pełny etat (40 godzin tygodniowo)
  • zatrudnienie możliwe od czerwca 2023 r.

 

Zakres obowiązków:

 

  • przyjmowanie wniosków paszportowych i wizowych, weryfikowanie danych w nich zawartych pod względem ich poprawności i kompletności oraz przyjmowanie opłat konsularnych
  • wprowadzanie danych biometrycznych osoby ubiegającej się o wydanie dokumentu paszportowego lub wizy do systemów konsularnych
  • przygotowywanie dokumentacji, skanowanie, kopiowanie, itp.
  • wydawanie paszportów, drukowanie wiz
  • udzielanie informacji konsularnych interesantom, również telefonicznie i mailowo
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego

 

Wymagania niezbędne:

 

  1. uregulowany status imigracyjny w Kanadzie
  2. biegła znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie
  3. obywatelstwo polskie
  4. bardzo dobra znajomość środowiska MS Office, w szczególności MS Outlook, MS Word i MS Excel (korespondencja seryjna) oraz Internetu
  5. umiejętność dobrego komunikowania się w mowie i piśmie
  6. rzetelność, terminowość, asertywność
  7. umiejętność pracy w zespole
  8. mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, w pracy z klientem, ew. przedstawianie referencji

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

  1. CV i list motywacyjny sporządzone w języku angielskim;
  2. kwestionariusz aplikacyjny wg wzoru sporządzonego w języku polskim;
  3. oświadczenie kandydata o:
  1. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  2. niekaralności;
  3. wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu (jeśli dotyczy);
  1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  2. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego;
  3. kopia dokumentów potwierdzających posiadanie stosownego doświadczenia (jeśli dotyczy);
  4. kopia dokumentów potwierdzających znajomość języków obcych (jeśli dotyczy).

 

Termin składania aplikacji:

Dokumenty można składać korespondencyjnie na adres konsulatu lub na adres e-mail toronto.info@msz.gov.pl do dnia 20 kwietnia 2023 r.

Decyduje data wpływu dokumentów do Konsulatu Generalnego RP w Toronto.

Oferty otrzymane po ww. terminie nie będą brane pod uwagę.

Adres urzędu:

Konsulat Generalny RP w Toronto

2603 Lake Shore Blvd. West

Toronto, Ontario

M8V 1G5

Dopisek na kopercie:

Aplikacja na stanowisko referenta ds. ruchu osobowego

 

Dodatkowe informacje:

  • dokumenty powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata;
  • w aplikacji należy wskazać aktualny numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej;
  • dokumenty załączone do aplikacji nie będą zwracane;
  • Konsulat zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.  

Ambasady GOV Redaktor

© PowiemPolsce.pl

Dziedzictwo Wolności - Polacy na świecie

Miejsca Polaków na świecie

Zapisz się do newslettera

Jesteś tutaj