
Konsulat Generalny RP w Toronto
Poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko
REFERENT DS. OBSŁUGI KONSULARNEJ
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk: 1
Wymiar czasu pracy: 40 godzin tygodniowo
Adres i miejsce wykonywania Referat ds. obsługi konsularnej
obowiązków służbowych: Konsulat Generalny RP w Toronto
2603 Lake Shore Blvd. West
Toronto, Ontario
M8V 1G5
Główny zakres obowiązków na stanowisku:
- obsługa klienta w sprawach paszportowo-wizowych
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- wymiar czasu pracy - pełny etat (40 godzin tygodniowo)
- zatrudnienie możliwe od czerwca 2023 r.
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie wniosków paszportowych i wizowych, weryfikowanie danych w nich zawartych pod względem ich poprawności i kompletności oraz przyjmowanie opłat konsularnych
- wprowadzanie danych biometrycznych osoby ubiegającej się o wydanie dokumentu paszportowego lub wizy do systemów konsularnych
- przygotowywanie dokumentacji, skanowanie, kopiowanie, itp.
- wydawanie paszportów, drukowanie wiz
- udzielanie informacji konsularnych interesantom, również telefonicznie i mailowo
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Wymagania niezbędne:
- uregulowany status imigracyjny w Kanadzie
- biegła znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie
- obywatelstwo polskie
- bardzo dobra znajomość środowiska MS Office, w szczególności MS Outlook, MS Word i MS Excel (korespondencja seryjna) oraz Internetu
- umiejętność dobrego komunikowania się w mowie i piśmie
- rzetelność, terminowość, asertywność
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, w pracy z klientem, ew. przedstawianie referencji
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny sporządzone w języku angielskim;
- kwestionariusz aplikacyjny wg wzoru sporządzonego w języku polskim;
- oświadczenie kandydata o:
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- niekaralności;
- wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu (jeśli dotyczy);
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego;
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie stosownego doświadczenia (jeśli dotyczy);
- kopia dokumentów potwierdzających znajomość języków obcych (jeśli dotyczy).
Termin składania aplikacji:
Dokumenty można składać korespondencyjnie na adres konsulatu lub na adres e-mail toronto.info@msz.gov.pl do dnia 20 kwietnia 2023 r.
Decyduje data wpływu dokumentów do Konsulatu Generalnego RP w Toronto.
Oferty otrzymane po ww. terminie nie będą brane pod uwagę.
Adres urzędu:
Konsulat Generalny RP w Toronto
2603 Lake Shore Blvd. West
Toronto, Ontario
M8V 1G5
Dopisek na kopercie:
Aplikacja na stanowisko referenta ds. ruchu osobowego
Dodatkowe informacje:
- dokumenty powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata;
- w aplikacji należy wskazać aktualny numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej;
- dokumenty załączone do aplikacji nie będą zwracane;
- Konsulat zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.